Menu

Klubhuset

image

”Klubhus-spilleregler”

Klubhuset er tænkt som et aktivitetsrum for klubbens medlemmer og andre børn og unge i lokalområdet – lad os sammen passe på det som vi har skabt.

Reservation af klubhuset skal ske til klubhus@sgif.dk senest 1 dag før ønsket brug af klubhuset.

Kun bestyrelsen kan dispensere for nedenstående regler.

Generelt

  • Ikke-medlemmer er velkomne i klubhuset i selskab med medlemmer som tager ansvar for egne gæster. For unge under 18 gælder følgende: Fordelingen er altid 1:1 (altså én gæst for hvert medlem)
  • Nøgle til klubhuset kan udlånes af en ansvarlig klubperson over 18 år*.
  • Den der låner nøglen bliver ansvarlig nøglebærer og er ansvarlig for at arrangementet afvikles indenfor nedenstående regler
  • Der må ikke overnattes i klubhuset
  • Ved udlån til festlige arrangementer indbetales et depositum på 500 kr.(Utilstrækkelig rengøring, ødelagt inventar eller naboklager medfører tab af depositum)

* En klubperson er en træner (ungdomstrænere undtaget), holdleder, bestyrelsesmedlem eller anden som har fået udleveret nøgle til klubhuset.

Til Socialt/festligt samvær

  • Klubhuset må kun anvendes til festligt samvær efter forudgående aftale, kontakt klubhus@sgif.dk
  • Den ansvarlig klubperson er overordnet ansvarlig for arrangementet og skal som minimum komme ved arrangementets afslutning og sikre nedlukning og rengøring.
  • Klubhuset efterlades opryddet og rengjort senest kl 00:00.
  • U15 og yngres brug af klubhuset efter kl. 21:00 kræver deltagelse af en voksen
  • Terrassen må benyttes indtil kl 21:00. Herefter flytter man indenfor og lukker vinduer og døre

Rygning & Alkohol

  • Rygning i klubhus og på terrasse er forbudt
  • Alkohol må indtages af unge over 18 år fra søndag - torsdag
  • Alkohol må indtages af unge over 16 fredag og lørdag efter kl. 21:00

Når I forlader lokalet

Når I forlader klubhuset skal følgende oprydning og rengøring være foretaget:

  • Isætning og tømning af opvasker
  • Skraldespande skal tømmes og tomme flasker fjernes fra lokalet
  • Borde tørres af
  • Stole sat op
  • Gulve støvsuges og evt. Vaskes
  • Toiletter rengjort
  • Kontroller at strøm til toaster, kaffemaskine etc. er slået fra
  • Har I opholdt jeres udendørs, skal terrassen og området foran klubhuset være ryddet og pænt